Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 10 iulie 2017

Perle, perlute (9)

- Mami, nu îmi place în casa asta, vreau să ne mutăm într-o casă nouă!
Aha, ok...
- Ce nu îți place la casa asta?
- Chiuveta.
Eram în baie. Și dintr-un motiv oarecare nu îi mai plăcea chiuveta noastră.
- Poate schimbăm chiuveta, nu casa?

Copilul cel mic vine încântat din grădină:
- Mami, am făcut caca!
- În pantaloni? întreb eu într-o doară - că doar unde era să facă?
- Nu, acolo (arată undeva afară), și l-am acoperit cu iarbă!
Griveiul mamei drag!

- Mami, sunt bolnav! mă informează fiul cel mare, pe un ton suferind.
Oha, ăsta iar nu vrea să meargă la grădiniță!
- Dar ce boală conduci, copile?
- Mă durează capul, suspină el. - Și uite, leșinez!
Și se prăvălește pe canapea cu ochii închiși.
Evident, i-am pus un plasture pe frunte și l-am trimis la grădiniță. Așa, leșinezat cum era.

- Mami, eu nu am văzut niciodată un pârț! se lamentează micul.
!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu